Pages

Povestirile Ciudate


De cind am inceput sa scriu, am scris ciudatenii, imi aduc aminte ca primul scenariu era despre o fetita care fugea de niste rai, pe niste coridoare de bloc, si ca la sfirsit ajunge din nou de unde plecase, mai fuge ce mai fuge si se da batuta, ei o prind si o violeaza. Apoi am socat clasa de scenaristica cu un scenariu despre un baiat care gaseste o fata moarta la malul unei balti si in loc sa o declare la politie se indragosteste de ea si face dragoste cu ea. Apoi la clasa de regie a fost mai rau, pentru ca am scris despre doi tineri care unul era dat afara in bataie de tata si fata incerca sa se sinucida taindu-se, ei se intilnesc in spalatoria unui bloc cu 16 etaje si fac dragoste, iar el, in timp ce fac sex o sugruma si o omoara, ea moare in extaz. Profesorii au amutit, mi-au zis sa vin cu altceva, ca asa ceva pot face in anii mai mari :) Am facut un film dupa o piesa de Cehov, nu mi-a placut proiectul, ceva foarte plictisitor, am luat 7. Penibil. Am reusit sa fac un documentar despre mortii neidentificati si cum sint tratati in sistemul romanesc ce li se intimpla al morga. Cu interviuri despre unul dintre ei, un muncitor zilier din zona lacului tei si imagini de la morga, cimitir si locul unde a fost gasit.
Apoi am mai scris despre un tip care merge la o prostituata sa o omoare. Si ajunge sa se culce si sa se indragosteasca de ea.

Apoi am abandonat scoala si am facut altele, am fost in armata, am spalat WC-uri, incercind sa aflu ce altceva as putea scrie. :) Am aflat ca pot scrie si altceva, dar fara pic de placere, si ca ce alesesem la inceput fusese chiar ceva care era in mine.

La ce are nevoie omul de asa ceva? Eu cred ca e o forma de a elibera intentii, dorinte, energii, ratacite in 'LABIRINTUL viață normală si grea'. Viata aceea scurta si de cacat. Viata in care frumusetea a devenit de mult ceva imposibil.

http://www.youtube.com/watch?v=XNqRp_bhj5A

No comments:

Post a Comment