Pages

THRAUM - exploitation film

In curind voi termina scenariul la lung metrajul THRAUM, un film cu lucruri ciudate, cu singe, cu sex, cu o femeie cu aripi de fluture care se transforma in barbat pentru a putea sa salveze viata unui copil ciudat pe care l-a nascut, cu masochism si falusuri, cu intestine umane gasite in papusi. Cu oameni care vorbesc despre lucruri de neinteles. Cu Arose care poate transforma viata dintr-o forma in alta. Cu Justine, cu Ilie, Diana si un Mort care traieste ca orice alt om. 
Deocamdata primele trei pagini de pre-generic. Saptamina viitoare voi reveni sigur si cu un alt fragment.


5 comments:

  1. sper sa nu te superi de "critique", oricum ești liber să-mi ștergi postul...
    - din aste 4 pagini nu-mi dau seama de povestea ce vrei sa o spui
    -dialogurile sunt prea lungi pe alocuri iar limbajul sofisticat te scoate din "lumea" creata de tine
    -metaforele nu-și au loc in descrieri "ca un mar copt"
    Te descurci destul de bine, de ce nu incerci ceva mai pozitivist ori care ar putea sa fie văzut de mai mulți decât cei cu înclinații artistice(cu greu m-am abținut să nu zic cu pluta dusă)
    sper ca ce am scris sa-ti fie de folos cu ceva. spor la scris

    ReplyDelete
  2. :) hey, multumesc frumos de comment, nu am de ce sa il sterg.
    Cu scenariul acesta incerc sa incalac cit mai multe reguli posibile. Nu stiu pentru cine e, eu l-am scris in asa fel incit sa imi placa mie. Am mai scris si nu imi place deloc sentimentul ca nu as putea sa il citesc de 5 ori in fiecare zi. Cu acesta e invers, de abia astept in fiecare zi sa reiau povestea si sa gasesc lucruri noi pe care le tot fac aceste personaje.
    Cind scriu ma gindesc la actori, si cum le-ar fi lor mai usor sa simta ce se intimpla. Nu ma feresc de procedee literare, daca as scrie pentru o televiziune, probabil nu as face-o :). Dar asa imi place si mie sa nu uit ce am scris. Am auzit actori care citeau scenariul complet diferit de intentia scenarist/regizorului, si ma gindesc oare de ce?
    De poveste nu ai cum sa iti dai seama, e totusi pregeneric. Aceste personaje, cele care vorbesc, nu o sa mai apara deloc. E poveste celor spinzurati. :)
    Deocamdata eu ca persoana sint departe de normal si nu pot scrie ceva in care nu cred. Poate cu timpul. Acesta este un scenariu pentru un Film Prost. :)
    Dar e un film pozitiv. Probabil primul film pozitiv pe care il gindesc. Ce poate fi mai pozitiv decit inexistenta mortii.

    :) Multumesc frumos de intrebari si sugestii.

    ReplyDelete
  3. imii place ca te-ai straduit, si chiar ai un fler pentru asa ceva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc frumos, scuze ca am sterc celelalte doua commenturi ale tale dar am crezut ca e ceva spam :)

      Delete
  4. Da, tot textul este chinuit, nu am lasat nici un pic sa curga de la sine. Este una dintre alegerile pe care le-am facut cu acest scenariu. Trebuie sa fie sculptura in bazalt :)

    ReplyDelete